Egy, a tízmillió politológus országából

Critical/Comment

Történelmi lehetőség a Jobbik előtt?

Avagy, ki lesz a nagyobb geci?

2015. március 21. - C.critical

Az ugye mindenkinek megvan, hogy a Jobbik tör előre. 2009 óta lehet azon röhögni, hogy Vona és a Jobbik saját magát az aktuálisan soron következő választások potenciális esélyeseként pozicionálja. Persze, a politikai racionalitás szempontjából tökéletesen érthetően. Pontosan tudják, hogy felhajtó ereje lehet annak, ha sikerül elültetni ilyen típusú gondolatokat a választók fejében. 

 

Az is megvan mindenkinek, hogy a szalonképes jobboldal -értelemszerűen a kormányzó pártokat értem ez alatt- háttérországa bomlásnak indult. A részletekbe nem mennék bele, mindenki tudja, amit tudni kell a Simicska-Orbán "ki a nagyobb geci" egyértelműen politikai kultúra formáló diskurzusáról.

Mára ez odáig fajult, hogy a kormány ellenzéki médiumnak nyilvánította a Simicska birodalomhoz tartozó sajtóorgánumokat, majd minden racionalitást nélkülöző módon, bojkottálta azokat.

Most akkor az lesz, hogy Simicska visszavonul, és teljes vagyonát felajánlja az átlátszó.hu-nak?

Nem, hanem többek között az, hogy a Hír Tv Csörte című műsorában nem a Századvégtől illetve a Nézőponttól jelennek meg közvélemény formálók, hanem az Iránytű Intézettől. 

Nyílt titok, hogy az Iránytű intézet tagjai a Jobbik "termékmenedzserei", pontosan úgy, ahogy G. Fodor, illetve Mráz a kormánypárté. Na most utóbbiak bojkottálnak. Erre válaszul a Hír Tv behív egy egyértelműen jobbikos szakembert. 

Hallgatólagosan elfogadta a közvélemény, hogy a jobbikos "szakértők" legjobb esetben is másod- harmadvonalbeli értelmiségiek. Bevallom, én is arra számítottam, hogy az iránytűs srác rövid úton leégeti magát. Ezzel szemben viszonylag korrekten meg tudott fogalmazni 6 összefüggő mondatot, ami persze nem volt több elemzői közhelyeknél, na de ne legyünk túl szigorúak. 
Mindenesetre ez az apró momentum elég volt ahhoz, hogy eljátsszunk azzal a gondolattal, hogy ezentúl komolyabb felületet is kaphat a Jobbik, Simicska jóvoltából.
Geciség lenne-e ez Simicskától? Mi történik akkor, ha még be is fektet a Jobbikba?
Ugyanis ma már nem tűnik annyira földtől elrugaszkodottnak az az opció, hogy a Jobbik valódi kihívóként lépjen fel a Fidesz-KDNP vel szemben. Azt sem szabad elfelejteni, hogy másodlagos pártpreferenciák alapján a kormánypártra szavazók komoly hányada jelöli meg a Jobbikot lehetőségként. Nem meglepő, hiszen ha a - mai tudomásunk szerint kormánypárti médium -  Echo tv műsorain szocializálódik valaki, akkor könnyen találkozhat olyan világméretű összeesküvés elméletekkel, amelyeket a Jobbik egészen konkrétan programszerűen magáévá tett.
Tehát: 

 Kövess Facebookon is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr957288195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.03.26. 00:11:29

A Fidesznek és Jobbiknak van egy közös szavazói rétege: a tanulatlan és orruknál fogva vezethető suttyók. Ez a fideszkomcsi szavazók 60%-a, a Jobbiknak meg a 90%-a. Kétségkívül, ha az összes suttyó átmegy a fideszkomcsiktól a cukinácikhoz, akkor a cukinácik megelőzik majd a fideszkomcsikat.

sanyix 2015.03.26. 00:48:44

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: ezt rég óta próbálkoznak terjeszteni a hivatásos rettegők, csak hogy a fütyisz, maszop, jobbik hármasból, a statisztikák szerint a jobbiknak vannak tanultabb szavazói végzettség alapján, és hozzá kell tenni azt is hogy a jobbiknak van a legfiatalabb szavazóbázisa is tehát soknál még folyamatban van az iskola.

Le Orme 2 2015.03.26. 01:27:56

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: A Maszopnak és a a DK-nak van egy közös szavazói rétege: a tanulatlan és orruknál fogva vezethető suttyók. Ez a maszopkomcsi szavazók 60%-a, a DK-nak meg a 90%-a. Kétségkívül, ha az összes suttyó átmegy a maszopkomcsiktól a szemkilövetőnácikhoz, akkor a szemkilövetőnácik megelőzik majd a maszopkomcsikat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 02:35:46

"Bevallom, én is arra számítottam, hogy az Iránytűs srác rövid úton leégeti magát. Ezzel szemben viszonylag korrekten meg tudott fogalmazni 6 összefüggő mondatot, ami persze nem volt több elemzői közhelyeknél, na de ne legyünk túl szigorúak."

OK, a posztolóval se legyünk túl szigorúak, de azért a helyesírásra kissé ügyelhetne. Tudom, nyelvtannáci vagyok, de aki mást fikáz, az ne adjon alapot arra, hogy őt fikázhassák:

"egyértelműen Jobbikos szakembert"
"az Iránytűs srác"

Kis kezdőbetűvel, mert melléknév: iránytűs, jobbikos.

"legjobb esetben is másod, harmadvonalbeli értelmiségiek"

másod-, harmadvonalbeli

"elég volt ahhoz, hogy eljátszunk azzal a gondolattal"

hogy eljátsszunk (ez különösen durva hiba volt)

És a fentiek még csak a legdurvább hibák.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.26. 03:39:21

Mindegy libsi nácik! Április 10.-én este kapcsoljátok be a tévét, lássátok hogy estek pofára!

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.03.26. 05:51:52

Lehetséges. A háttéthatalom lemondott a ballibekről (a főszervező Badfriendet haza is paterolták), ezért jött a Simicska-Soros projekt. Lehet, hogy ennek része lesz egy megszelidített Jobbik.

nu pagagyí 2015.03.26. 06:18:58

Simicska saját definiciója szerint demokrata és nem kér az oroszokból. Az oroszok által fizetett Jobbik viszont még demokratának sem mondható. Nem jósolok nagy jövőt a bimbózó kapcsolatnak.

BiG74 Bodri 2015.03.26. 06:57:14

Mi a tököm lesz április 10. -én?

BiG74 Bodri 2015.03.26. 07:05:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Fikázni bárki, bármikor, bárkit tud. Ez itt nálunk alap, mármint, hogy nem kell hozzá alap.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 07:13:42

Az is megvan mindenkinek, hogy a "demokratikus baloldal" nem kerül be a Parlamentbe a következő választáson?

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 07:15:10

"'Most akkor az lesz, hogy Simicska visszavonul, és teljes vagyonát felajánlja az átlátszó.hu-nak?"

Komcsi tempó: "vegyük el a gazdagoktól és osszuk szét a szegények között :DDD

Hát nektek már a Soros pénze se elég? :DDD

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 07:20:39

"hogy eljátsszunk azzal a gondolattal, hogy ezentúl komolyabb felületet is kaphat a Jobbik, Simicska jóvoltából."

Ez nem egy kósza gondolat, az általatok "széljobbosnak" nevezett portálokon már régóta figyelmeztetnek arra, hogy a következő választás hajrájában a zsidók tesznek majd egy jól hangzó ajánlatot a Jobbik döntéshozóinak, hogy némi készpénz ellenében bevállalják a zsidóbérenc atlantista verőember szerepét Magyarországon.

És akkor majd a Jobbik tagsága jól seggbe rugdossa a Jobbik korrupt vezetőségét és egy másik vezetőséget választ.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 07:24:55

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

"A Fidesznek és Jobbiknak van egy közös szavazói rétege: a tanulatlan és orruknál fogva vezethető suttyók."

Ezzel szemben a "demokratikus baloldal" aktív szavazóbázisa a rózsadombi-belpesti bibsikre korlátozódik.

Ezért fogtok kiesni a Parlamentből 2018-ban, mert SENKI nem fog szavazni rátok a szűk bibsi köreiteken, meg a világát se tudó vidéki, 70+ marxista nyugdíjasokon kívül.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 07:33:37

@maxval bircaman szerkesztő:

"Lehet, hogy ennek része lesz egy megszelidített Jobbik."

A Jobbik vezetőségét megpróbálhatják megvenni kilóra, de a tagságot és a szimpatizánsokat nem tudják megvenni, mert a Jobbik szimpatizánsait nem egy karizmatikus vezető, hanem az elvek és a világnézet tartja egyben.

Rémbódess 2015.03.26. 07:43:27

Azért elég szomorú lenne, hogy ha az Orbán-Simicska háború "melléktermékeként" a jobbik rászabadulna az országra...

nu pagagyí 2015.03.26. 07:45:40

@beszélő majom: Az eddigi időközi választások nem támasztják alá a lelkesedésedet. A törpepárttá soványodott Fideszből falatozva is csak egy 20% körüli eredmény várható a Jobbiktól, ami körülbelül megfelel az intoleráns, rasszista emberek európai átlagának. Addig számítanak tényezőnek, amíg a jobboldal ki nem izzad egy Fidesznél liberálisabb, demokratikus formációt.

manager2008 2015.03.26. 07:55:28

Ha ez a mostani csapat balfácán, akkor ezt még lehet fokozni a cukikkal. "és akkor ezt hogy?" Átzuhanunk a földgömb túlsó felére? vagy mi?

Mercel 2015.03.26. 07:58:50

"mert a Jobbik szimpatizánsait nem egy karizmatikus vezető, hanem az elvek és a világnézet tartja egyben. "

Ezen felröhögtem:D

maxval bircaman szerkeztő (törölt) 2015.03.26. 07:59:08

egy utolsó aljadék beszélő majom birka vagyok

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 08:10:26

@nu pagagyí:

"Az eddigi időközi választások nem támasztják alá a lelkesedésedet."

Az időközi választásoknak nincs jelentősége. Nem időközit kell nyerni, hanem parlamenti választást.

Az Ipsos legfrissebb felmérése szerint viszont a biztos pártválasztók között ez a támogatottság van:

Fidesz - 37%
Jobbik - 28%
-
MSZP - 19%
DK - 7%
Együtt - 1%
PM - 1%

Szóval a Jobbiknak EGYEDÜL van annyi biztos szavazója, mint a "demokratikus baloldalnak" összesen.

És ez az arány csak rosszabb lesz a számotokra.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 08:16:47

@nu pagagyí:

"A törpepárttá soványodott Fideszből"

Nana, álmodik a nyomor?

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 08:18:48

@maxval bircaman szerkesztő: ùgy èrted, a jobbikbòl csinàlnak egy euroatlantista jobboldali Simicska-pàrt pàrtot?

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 08:20:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Csend legyen!

A posztoló egy politológus!

A blogja meg a "Critical" cégcsoport tagja. Tudjukkik védelme alatt áll.

Vagy netán azt akarod, hogy neked is beszóljon a budapesti zsidó konzul, hogy bántod a hazáját?

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 08:21:32

@beszélő majom: igen.a többinèl meg teljesen màs adatok vannak.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 08:22:20

@Jolka40:

A tragédia az volt, amikor 1919-ben, meg 1949-tól 1990-ig az izraelita származású elvtársaid csinálták a magyar politikát.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 08:25:38

@Sexual Harassment Panda:

"igen.a többinèl meg teljesen màs adatok vannak."

1. Nincsenek "teljesen más" adatok. Vagy te láttál olyan kutatást mostanában, ami a "demokratikus ellenzék" előretörését mutatja?

2. A legfrissebb felmérésre hivatkoztam. Emiatt ne sírjál, a következő felmérés még ennél is borúlátóbb lesz a számotokra.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 08:28:36

@beszélő majom: èn nem ìgy làtom.
A dem.ellenzèk összesègèben megelőzi a jobbikot.
2018ra lesz 3 tömb azonos tàmogatottsàggal.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 08:30:41

@beszélő majom:
"MSZP - 19%
DK - 7%
Együtt - 1%
PM - 1%"
Te ìrtad.
Dem.ell.:28%
Jobbik:28%

gigabursch 2015.03.26. 08:30:54

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:
Szeretem, amikor az ellentábor ennyire dölyfős viselkedéssel próbálja a saját entellektüelljeit helyzetbe hozni.

Ilyenkor mindig felteszem a kérdést:
Ezzel a stílussal ugyan hány embert lehet eltéríteni/leszoktatni/átvinni/stb. a saját politikai oldalatokra?

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 08:44:05

@beszélő majom: "
És akkor majd a Jobbik tagsága jól seggbe rugdossa a Jobbik korrupt vezetőségét és egy másik vezetőséget választ."
Igen.ez sztem is ìgy van.
A jobbik körzsközönsège kihàtràlna.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 08:52:58

@Sexual Harassment Panda:

Nem csak a törzsközönség hátrálna ki, hanem azok is, akik azért akarják a Jobbik győzelmét, mert se a marxisták és szatelitjeik győzelmét, se a Fidesz győzelmét nem akarják, de bele akarnak szólni abba, hogy ki nyerje a választást.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 08:54:48

@Sexual Harassment Panda:

"2018ra lesz 3 tömb azonos tàmogatottsàggal."

Nem kizárt.

Lesz a Fidesz-KDNP, lesz mellé a Jobbik, de ki lesz a harmadik, velük azonos támogatottságú szereplő?

gigabursch 2015.03.26. 08:55:03

@beszélő majom:
Esetleg úgy lenne helysesebb:
(...), hogy ki NE nyerje a választásokat.

Tehát a protest (deprotest) szavazatok ereje érdekes világ tud lenni.

De egy szó mint száz, pár nap, aztán majd milyen lehet az eredményem csámcsogni...

high up! 2015.03.26. 08:57:17

@beszélő majom: "Az is megvan mindenkinek, hogy a "demokratikus baloldal" nem kerül be a Parlamentbe a következő választáson?"

Ja te méretes idióta, eközben meg az összes időközin mindenhol szarrá vernek titeket fideszkomcsikat.

Öreg fideszkomcsi, még a ballibsik is szarrá vernek titeket! A Fosabbik meg sehol!

FOLYTASSUK!

♔bаtyu♔ 2015.03.26. 09:04:13

Ez mondjuk eleve baba, hogy a ballibsik 2018-tól sem igazán játszanak, lesz egy Fidesz győzelem és lesz egy jó erős Jobbik ellenzék. Végre észhez tért a nép, lehúzta a WC-n a ballibsiket, azok pedig onnan már nem képesek felkapaszkodni.

Az pedig különösen röhejes, ahogy a ballibsik suttyózzák a jobbos szavazókat, érdemes megnézni egy ballib tüntetést, nem véletlenül verekednek ezek még egymással is össze. Értelmiségi ballibsi legfeljebb csak fizetésért, vagy annak ígéretéért létezik. (Értelmiségi alatt természetesen nem a kádár rendszer "munkásértelmiségijeire" gondolok).

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 09:04:36

@beszélő majom: 1.fidesz/kdnp

2.jobbik
3.összefogàs
Lmp mint mèrleg nyelve.

Kivlov 2015.03.26. 09:06:19

muhahaha, hogy vergődnek a maszopperek még mindig... :D

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 09:06:23

@♔bаtyu♔: érthetetlen mièrt vagy biztos a fidesz-győzelemben..

♔bаtyu♔ 2015.03.26. 09:11:31

@Sexual Harassment Panda: Inkább az érthetetlen, miért nem vagy benne biztos te. A nép egyre jobban utálja Orbánékat, de jól láthatóan semmiképp nem kellenek neki a ballibsik. Ugyanakkor Orbánék vannak és lesznek 2018-ig helyzetben.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 09:14:08

@♔bаtyu♔:

"érdemes megnézni egy ballib tüntetést, nem véletlenül verekednek ezek még egymással is össze."

:)))

♔bаtyu♔ 2015.03.26. 09:14:31

A nép azt mondja, hogy Fidesz-Jobbik koalicióra van szüksége.

ostvan2 2015.03.26. 09:17:04

Szerintem Vona Gábor előtt álló nagyon nehéz feladat a következő: eddig szította a leginkább érzelmi alapon gondolkodó emberekben a lelkesedést (pl. cigányellenesség, zsidóellenesség, nagy-magyarország eszme, mi, magyarok vagyunk a legjobbak a viágon, mindenki más hülye, meg elnyomó, stb). Eddig ez bejött neki, szépen gyarapodik a tábora. Most, ahogy kezd reálissá válni számára, hogy akár miniszterelnök is lehet (hála a fidesz által kidolgozott választási rendszernek), szóval most azon kell dolgoznia, hogy Magyarországon kívül is szalonképes arculata legyen a pártjának. Ehhez szájkosarat kell tennyi a szélsőségesekre (túl sokan vannak!), értelmesebb emberekkel kellene leváltani a csak köpködésre képes középvezetői réteget és úgy kell szelídíteni a jelszavakat, hogy közben ne veszítse el a biztos szavazóit. Ebben - gondolom - Simicska hajlandó lenne őt támogatni (mert sose lehet tudni a jövőt, jól jöhet még, ha viszont-szívességre lehet számítani).

TrollSlayer 2015.03.26. 09:19:40

@BiG74: Nemzeti Rákellenes Nap :) Bár gondolom a kis náci nem erre gondolt....

1993 óta a Magyar Rák Liga szervezésében tartják a Nemzeti Rákellenes napot dr. Dollinger Gyula sebész, egyetemi tanár szü­le­tés­napján, aki 1902-ben megalakította az első Országos Rákbizottságot.

♔bаtyu♔ 2015.03.26. 09:19:42

@beszélő majom: Miután az értelmesebbek látták és megértették, hogy ennek vége, már régebben leléptek. Maradt a zacc, a szerencselovagok, a kommunista öregek MSZP, vagy liberális trikóban.

♔bаtyu♔ 2015.03.26. 09:20:30

@ostvan2: Te nem olvasok híreket? A cigányellenességet leginkább a cigányok szítják.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 09:21:48

@beszélő majom:

"de ki lesz a harmadik, velük azonos támogatottságú szereplő?"

Ez jó kérdés, tavaly a "demokratikus baloldal" még hetekkel a választás előtt is egymást marta. :D

♔bаtyu♔ 2015.03.26. 09:29:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezen a "demokratikus" baloldalon azóta röhögök, mióta ennek nevezik magukat. De szerintem az ország nagyrésze ezen röhög. Egy Gyurcsány-féle csúcs KISZ titkár, egy Lendvai féle MSZMP funkci, az SZDSZ "főliberálisairól" nem is beszélve a demokratizmusáról volt híres.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 09:29:42

@ostvan2:

"Ebben - gondolom - Simicska hajlandó lenne őt támogatni (mert sose lehet tudni a jövőt, jól jöhet még, ha viszont-szívességre lehet számítani)"

Simicska támogatásának elfogadása öngyilkosság lenne a Jobbik részéről. Egyrészt nem szabad megbízni egy olyan emberben, aki egyszer már cserben hagyta a barátait, mindegy, miért. Másrészt - és ez a fontosabb - Simicska olyan ellenszolgáltatásokat követelne a támogatásért cserében, amelyek megadása esetén a Jobbik ugyanúgy egy oligarcha foglyává válna, ahogy ez történt/történik a Fidesszel. Ezzel a Jobbik elvesztene minden hitelét a választói előtt, és az azt követő választáson csúfosan megbukna. Remélem, Vonáéknak van annyi eszük, hogy ebbe nem mennek bele.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 09:35:05

@♔bаtyu♔:

Nem véletlenül tettem idézőjelbe a "demokratikus baloldalt". Ezzel a díszes társasággal csak veszíteni lehet, így én szurkolok nekik, hogy megőrizzék befolyásukat a pártjaikon belül. :D

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 09:37:59

@maxval bircaman szerkesztő: sajnos nagyon nehèz veled kommunikàlni.
A "màsolatod" elèg zavarò.
Nem gondolod hogy ez nem reàlis?
Szemmel làthatò hogy a jobbik közèpre pozìcionàlja magàt.
Egyre kevesebb a nàculàs, màr nem akarunk kilèpni az eubòl, màr nem akarjuk felforgatni az orszàgot, mert felismertèk hogy ezekkel rètegpàrt maradnak.
de.
Ha nyerni sseretnènek 18ban egy Soros-pàrtkènt, mèg jobban közèpre kell húzòdni, a zűrös alakokat ki kell dobni.
Ki kell egyezni a zsidòsàggal is
Nem fognak -az eredeti törzsközössèg -
Kihàtràlni??

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 09:42:04

@ostvan2: szerintem pont a "cigányellenesség, zsidóellenesség, nagy-magyarország eszme, mi, magyarok vagyunk a legjobbak a viágon, mindenki más hülye, meg elnyomó, stb" nem jött be az embereknek.
Ezzel rètegpàrt maradnànak.Ahhoz h kormànyra kerüljenek, ès ott is naradjanak, közèpre kell hùzòdni.
Ez egyèbkènt megfigyelhető.
De sajnos a jobbik törzsközössèg ezt nem fogja tűrni .

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2015.03.26. 09:43:24

Na az maga lenne a pokol A Fidesz - jobbik. Ember az egyik korrupt a másikat Moszkva pénzeli. A jobbik vállalható lenne, ha nem nem lenne szerelmes az oroszokba és iszlamistákba. Ha nyugat orientáltabb lenne, azaz a szövetséget nem a barbár műveletlen idióta iszlamista söpredékben és a féldiktatórikus Oroszországba és annak diktátorában látná.

Vannak jó és támogatható ötleteik, de a külpolitikai vonala a jobbiknak totál csőd.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 09:43:49

@♔bаtyu♔: most akkor fidesz , vagy fideszjobbik?

♔bаtyu♔ 2015.03.26. 09:47:16

@Sexual Harassment Panda: Nekem bármelyik OK lesz:

1. Fidesz
2. Jobbik
3. Fidesz+Jobbik

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 09:48:02

@Nikosi: hm.f.s tudja.
Igazad van.Attìl függ nennyire hùzòdnak közèpre.
Milyen tanàcsit adnék Vona Gàbornak h kormànyra kerüljön?
1.abbahagyni a cigànyozàst/zsidòzàst
2.a vàllalhatatlan embereket kibaszni.
3.kapcsolatokat èpìteni euròpàban.
(Elsősorban Nèmetorszàggal elfogadtatni a jobbikot)
4.elhitetni h nem akarjàk felforgatni az orszàgot
5.zsidò vezetőkkel kiegyezni.
sztem ez lehetetlen.

♔bаtyu♔ 2015.03.26. 09:48:45

@Nikosi: Akkor most cseréld ki az oroszokat Sorosra, a Jobbikot ballibsikre és én megtakarítottam egy csomó szöveget.

Baszkikám 2015.03.26. 09:50:25

Hát barátaim, ha ez az orosz pénzből felpumpált, Putyinvezérelt, felforgató párt hatalomra kerül, akkor addig kell elhúzni az EU valamelyik tagállamába, amíg még engedik, mert utána roló lehúz, és marad az illegális kivándorlás.
Aztán jön az ország egyik legsötétebb korszaka, amíg meg nem világosodik a nép, hogy megint jól letolták a kakit a torkukon hungaropannonnépinemzeti csokimázzal leöntve.
Mikor azonban ez a csokimáz leolvad a kakiról, akkor bizony a zemberek meg fogják érezni, hogy a kakinak kaki íze van, bármivel is öntik le.

high up! 2015.03.26. 09:56:38

@Sexual Harassment Panda:

batyu elvárs azért biztos a fidesz-fosabbik komcsi szövetség győzelmében, mert a kvázi-mobil másfél millió Átlaghülyemagyar szavazó, (avagy fideszes definíció szerint a panelproli) 2010-ben mind a fideszkomcsikhoz állt át. Onnan meg azt hiszi, hogy csak a Fosabbikba vezet majd a következő utuk. Csakhogy ez marhára nem biztos.

A fideszből mára kihátrált az értelmiség, ott már csak a panelprolik maradtak meg. A lelépő panelproliknak viszont csak egy kis része ment a Fosabbikhoz, mert ők is érzik, hogy a Fosabbik egy fidesz kollaboráns párt, valójában ők még nagyobb suttyók és gengszterek mint a fidesz.

Így az is bele van írva a történetbe, hogy ha nem jön egy új párt, amelyik felszívja ezeket, akor ezek az exmaszop-exfideszes panelprolik a maszophoz fognak visszakúszni. Mint ahogy ezt bizonyították az elmúlt 5 idöközin, ahol szarrá vertek minden fideszest és fosabbikost.
Ugyanis a Fosabbik az emberileg legalja népségnek a pártja, a panelprolik azonban egy más kategória.

FOLYTASSUK!

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 09:57:27

@♔bаtyu♔: aha èrtem.Ès tèged nem zavar hogy "nèppàrtosodnak"?
Az a jobbik mennyire lesz a règi jobbik?

2015.03.26. 10:37:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: aki egyszer már cserben hagyta a barátait, mindegy, miért"

Esetleg a barátai hagyták ott őt?

2015.03.26. 10:47:27

@♔bаtyu♔: Batyu, olyan egyszerű vagy, mint a faék. Miért a jelen állapotból próbálsz levonni következtetéseket a jövőre?
Miből gondolod, hogy ez a politikai felállás örökéletű?
A fidesz reped. Rohad. Orbán rálép mindenki tyúkszemére, ezért egyre inkább alkalmatlan emberek veszik körül. Közben megteremtette a saját belső ellenzékét.
Mi van, ha Simicska esetleg egy új formációt épít, mondjuk a régi fideszesekből? A sértődöttekből?
Gorbatsov után világos volt, ki fog következni?
Julius Cézár után ki szerzi meg a trónt világos volt?
Három évvel Mátyás trónra kerülése előtt tudta bárki is, mi várható?

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 11:04:45

@Sexual Harassment Panda:

A zsidókkal kiegyezni? Neked elment az eszed???

Mindenféle diplomáciai kapcsolatot meg kellene az anyaországukkal szakítani!

Az itt élő zsidók meg mehetnének haza harcolni, ha itt nem tudnak beilleszkedni úgy, hogy a MAGYAR érdekeket támogatják, nem pedig az anyaországuk érdekeit, a befogadó állam érdekeivel szemben!

- Izraelben az arab lakosság lefejezésének az ígéretével választást lehet nyerni. Próbálná meg egy magyar párt a választási kampányában a zsidók deportálását beígérni!

- Izrael semmibe veszi a Palesztin Autonóm Terület függetlenségét! Próbálná meg egy magyar párt a művileg, íróasztal mellett megalapított Izrael önállóságát megkérdőjelezni!

- Izrael meglopja a palesztinokat, zsebre teszi az ártatlan civil lakosság megsegítésére küldött nemzetközi adományokat, segélyeket, pénzt. Próbálná valaki a magyarországi zsidóknak felcímkézett pénzeket eltenni!

- Izrael betonfalak és szögesdrótok mögé zárta a palesztin kisebbséget. Próbálnák meg a magyarok gettóba zárni a zsidó kisebbséget!

- Izrael évtizedek óta (1967 óta) háborúzik a Golan-fennsíkon, Szíria állam területén, megszállva tartja a fennsíkot, hogy megszerezze a szír közigazgatás alatt álló területet. Próbálnák meg a magyarok Izrael állam területének egységét és sérthetetlenségét megkérdőjelezni!

- Izrael pénzzel, fegyverekkel, harci járművekkel és orvosi ellátással támogatja az ő céljai mentén "harcoló" terrorszervezeteket. Próbálná meg Magyarország terrorszervezetek felbérelésével rendezni a diplomáciai ügyeket!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.03.26. 11:08:27

"a jobbikos "szakértők" legjobb esetben is másod- harmadvonalbeli értelmiségiek."

Nyilvánvalóan minden értelmiségi a ballib oldalhoz kötődik, sőt a humor és a művészet is csak onnan jöhet.

Nem tudom hova tenni a Jobbikot, mert sok dolog okés, de az oroszbarátságukkal nem tudok megbarátkozni.

♔bаtyu♔ 2015.03.26. 11:11:19

@Könnyen elkaptuk, uram!: Most akkor sértődj meg. Amúgy pedig ahogy elnézem, a ballibsi oldal rohad. Ráadásul már lassan 10 éve. Még a Fidesz ostobaságaiból sem igazán tudtok profitálni, miről beszélsz?

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 11:12:36

@beszélő majom: nos.Sajnos, zsidòellenessèggel euròpàban nem fogjàk tudni elfogadtatni magukat.
Maradnak felvàllalhatatlan, szalonkèptelen banda.
Ùgy meg erősrn kèrdèses, hogy hogtan kehetnek gazdasàgilag sikeresek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 11:15:29

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Engem nem zavar a Jobbik oroszbarátsága, amíg az azonos szinten van a Nyugat-barátságával.

Annál jobban zavar azonban egyesek oroszellenessége. Oroszország a belátható párezer évben a közeli szomszédságunkban marad. Nem érdekünk a rossz viszony Oroszországgal.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 11:19:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: bezzeg nyugateùròpàtòl, németektől nem függünk gazdasàgilag.Tiszta szerencse..DD..

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.03.26. 11:20:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Én családi okokból nem kedvelem őket, lengyel származású vagyok.
Bár azt elfogadom, hogy fontos gazdasági partner.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 11:31:46

@Sexual Harassment Panda:

Próbáld értelmezni a mondataimat. Nem nehéz - bár lehet, hogy neked leküzdhetetlen feladat.

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Ha a származásunk alapján utálnánk nemzeteket, akkor minden szomszédunkat utálhatnánk.

A halandóságunk egyik előnye az, hogy 40-60 év elteltével tiszta lappal lehet újrakezdeni, mert kihalnak azok, akiknek okuk van gyűlölni egymást. Az utódok meg nem felelősek a felmenőik tetteiért.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.03.26. 11:35:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem vagyok gyűlölködő, csak nem mindenki szimpatikus. Amúgy mind Magyarországot, mind Lengyelországot csupa "baráti" ország veszi körül.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 11:37:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: gondolom az nem lehet hogy te nem fogalmazol èrthetően.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 11:39:03

@Sexual Harassment Panda:

"Sajnos, zsidòellenessèggel euròpàban nem fogjàk tudni elfogadtatni magukat."

Szerintem nem Európában akarnak kormányra kerülni, hanem Magyarországon. És nem hinném, hogy lenne bennük bármiféle belső megfelelési kényszer akár az USA, akár Izrael felé.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 11:43:08

@beszélő majom: szerintem ez nem ìgy van.
Magyarorszàg ifenis függ a nyugateuròpai piacoktòl, befektetőktől.
Főleg Nèmetorszàgtòl.
Meg lehet pròbàlni ràcsapni az ajtòt euròpàra.
Kiváncsi vok hànyan szavaznak akkir a jobbikra,ès kìvàncsi vok medfìg hùzzuk nèmet tőke nèlkül.
Demagòg duma.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 11:45:33

@beszélő majom: egyszòval zsidòellenessèggel abszolùt elszigetelnènk magunkat.
Meddìg hùznànk? Fèl èvig?

Gazz 2015.03.26. 11:52:15

@maxval bircaman szerkeztő: Tudjuk. Elég sokszor elszólod magad.

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.03.26. 11:52:45

@Sexual Harassment Panda: még addig se, de ennek az antiszemita köcsögnek hiába magyarázol. Nem érti a világot, ezért valami összeesküvést gyanít.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 11:55:07

@Sexual Harassment Panda:

"gondolom az nem lehet hogy te nem fogalmazol èrthetően."

Készséggel elhiszem neked, hogy számodra nem érthető az inkriminált mondatom: "Engem nem zavar a Jobbik oroszbarátsága, amíg az azonos szinten van a Nyugat-barátságával."

Ennek megértéséhez ui. legalább két agysejtre lenne szükség, neked meg csak egy van, az is sérült.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 11:58:04

@Maxvall a kloáka: mit nem lehet ezen nem èrteni?A magyar gdp kb 20%-àt fricc cègek adjàk.
A külkereskedelem èves szibten 10.000mrd ft.
Ebből eu 9000, eun kìvül 1000mrd ft.
Az eu-d 9000 ből 6500 nèmetorszàg.
Ha ràbasszuk az ajtòt a fruccekre max fèl èv azt helò.
(Ezzel a jobbik vezetèsèben tökèletesen tisztàban vannak)

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 11:58:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: de nincs azonos szinten.Erősen oroszpàrti.

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.03.26. 12:01:30

@Sexual Harassment Panda: + honnan jön az olaj, az áram, a ritkafémek, az elektronikai cikkek, az alkatrészek és a nyersanyagok a magyar iparba, stb - nem azt mondtam, hogy én nem értem, hanem azt, hogy a majom nem érti, mert a beszélés képessége nem párosult sem a (meg)hallás, sem a hallgatás csodás adományával

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 12:04:31

@Maxvall a kloáka: mùltkor a kurucon beszèlgettem egy jobbikis arcal.
Egy tanàr volt, kifejezetten èrtelmes ember.
Elmondta, hogg a jobbikban ezzel tõkèletesen tisztàbsn vanbak, ès asszem Gyöngyösi 2013ban egy lakossàgi fòrumon mondta h bezàrkòzni nem lehet, mert fèl èv alatt csődbe mennènek, ès meglincselnèk őket.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 12:05:58

@Maxvall a kloáka: mèg valami.El tudod kèpzelni, hogy a magtar közvélemèny tàmogatnà az elszigetelœdèst??

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 12:09:34

@Sexual Harassment Panda:

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy nem oroszellenes. Az már más kérdés, hogy a magyarországi "demokratikus bal" durva oroszellenessége mellett ez oroszpártiságnak is tűnhet.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 12:11:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nonszensz hogy mi függetlenek vagyunk mindenkitől ilyen nincs .
Oroszorszàg fontos partner.De ugyanennyire fontos Euròpa is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 12:26:47

@Sexual Harassment Panda:

"Oroszorszàg fontos partner.De ugyanennyire fontos Euròpa is."

Szerinted a már idézett,általad kifogásolt mondatomból más következik? Erőltesd meg magad. :D

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.03.26. 12:42:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: De figyelj már józsefné, itt az orosz politika súlyos elítéléséről beszélünk; nincs mit mentegetni és mosdatni azon, hogy Oroszország 1956, 1968, stb. után megint egy euróapi ország ellen követ el aggressziót, és éppen katonai-gazdasági erejénél fogva (meg azért is, mert annyira azért az anarchikus és korrupt ukrán elitet se sajnálják sokan), lényegében következmények nélkül megteheti.

Lehet itt amerikázni meg izraelezni meg mittudomén mit, de attól még ez elítélendő, és igencsak veszélyes is, mert elég hosszan sorolhatni azokat az európai országokat, amiknek sérelmeik és területi igényeik lehetnek. Már kétszer megpróbálták, megpróbáltuk rendezni a XX. században erővel, az eredmény ismert.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 12:50:16

@Sexual Harassment Panda:

"egyszòval zsidòellenessèggel abszolùt elszigetelnènk magunkat"

Dehogy szigetelnénk el magunkat. Ahonnan az egyik tőke kivonul, másik három akar bevonulni a helyére.

Másrészt lehet, hogy a nyugati agymosott, agyonmanipulált fejű emberek többségének nem is tűnt fel például a francia repülőgép lezuhanása után, de engem piszkosul irritál például az is, ahogy a szarházi jenkik kezelik a helyzetet:

- nem a francia állam képviselője nyilatkozik először, hanem a Fehér Ház szóvivője

- nem a német vagy a francia lapokban jelennek meg a fekete dobozból kinyert ÁLLÍTÓLAGOS infók, és nem is a Lufthansa jelenti be, hanem egy amerikai zsidó napilapban szellőztetnek

Basszus, hát ennyire nyilvánvalóan az USA zsidó köreinek a provinciája lett az Európai Unió? És benne Franciaország? Hogy a Nigger szóvivője nyilatkozik először az ügyben? Hogy a befolyásos amerikai zsidó lap szivárogtatja a híreket? Hogy az EU állítólag szuverén államainak a vezetői csak bábok? Csak helytartók? Akik helyett még egy repülőgép-szerencsétlenség kapcsán is a gazdáik beszélnek?

Ez az a jelenség, amiből egyre többen nem kérnek!

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 12:53:16

@beszélő majom: igen.a tőke csak ùgy bevonul.èrtem.
Egyik napròl a màsikra tudjuk helyettesìteni az eudi/mercedes, stb-t.
Szerintem meg hamarabb mennènk csődbe.

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2015.03.26. 12:59:22

Lajos nem hülye. Nem fog még egyszer egy rakás agyament pondrót hatalomba segíteni.....

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2015.03.26. 13:08:54

......és szerintem Orbán beszélő majmostól és birkástól Gyurcsány kottájából zenél.

turista a saját országában 2015.03.26. 13:10:22

"Az is megvan mindenkinek, hogy a szalonképes jobboldal -értelemszerűen a kormányzó pártokat értem ez alatt-..."

Aki elrabol és kivág az ablakon 3 ezer milliárd Ft nyugdíjvagyont, és azzal fenyegetőzik (zsarolás bűntette), hogy ha nem adod, nem kapsz állami nyugdíjat, az nem szalonképes. Aki elrabolja másoktól a dohánybizniszt, a termőföldet, az nem szalonképes.

Aki (ráadásul magát kereszténynek vallóan) pofátlanul lenyúlja a másik magántulajdonát, az nem szalonképes. Az köztörvényes bűnöző. Itthon is, és a világon mindenhol. Az ilyenek általában börtönben végzik, de most a helyzet pikantériája, hogy a legfőbb tolvaj a miniszterelnöki bársonyszékben ül, és falaz neki a rendőrség, ügyészség.

Nincsen szalonképes jobboldal a mai M.o-n, már nagyon régóta. Legalábbis olyan erő, ami látszik, nincs.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.26. 13:13:15

@Tudományos Iibsizmus: Egyre mélyebb a szinvonala a kommentjeidnek. Lassan már wmiki szint. Mi van veled?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.26. 13:14:55

@beszélő majom: Ne trollkodjál már te fasz plasztikmajom! Hol szól ez a cikk arról, amiket beirogatsz százszor?

Scagnetti 2015.03.26. 13:19:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Engem nem zavar a Jobbik oroszbarátsága, amíg az azonos szinten van a Nyugat-barátságával. "

Nincs azonos szinten. A Jobbik határozottan únióellenes, az annál nyugatabbra lévőket még jobban utálja, ellenben nagyon is oroszbarát.

"Annál jobban zavar azonban egyesek oroszellenessége. Oroszország a belátható párezer évben a közeli szomszédságunkban marad. Nem érdekünk a rossz viszony Oroszországgal."

Gazdasági kapcsolatokat lehet és kell is velük ápolni, de ennél többre nincs szükség. Nem kell velük veszekedni, de meg kell tartani a megfelelő távolságot. Ez bőven benne van még a jó viszonyban. Putyin seggét nyalni már nem kell, és az ő örömére bomlasztani azt a szövetséget, melynek országunk is tagja, pláne nem kell.

Ez persze nem csak a Jobbikra vonatkozik, hanem bőven a Fideszre is.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 13:21:57

@Kéményen drogozó kisember:

Most olvasom az Indexen, hogy a lezuhant gép másodpilótája szándékosan zárta ki a kapitányt, a fekete doboz adatai szerint a becsapódásig az eszméleténél volt, és szándékosan csapta oda a gépet.

Ja, és Andreas LUBITZ volt a másodpilóta neve.

Nem tipikusan muszlim vezetéknév, sokkal inkább tudjuk, milyen.

Az Index azt írja, hogy a marseille-i ügyészség nem kívánja a másodpilóta vallási hovatartozását firtatni.

A Fehér Ház szóvivője viszont rögtön a gép lezuhanása után SIETVE bejelentette, hogy terrorcselekményről szó sem lehet.

Tessék végre elgondolkozni, hogy miféle világban élünk.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.26. 13:23:26

@beszélő majom: Így van. Vegyük észre, mondjuk ki!!! Hajrá. Éljen a mozgalom! :-)

Jó?

Pop40 2015.03.26. 13:30:49

Simicska rühelli a ruszkikat.
Nem hinném, hogy épp a ruszkik seggéből kilógó Jobbikot akarná támogatni.

Gesztusokat persze lehet, hogy tesz nekik, de ebből komoly támogatás nemigen lesz.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.26. 13:33:08

@beszélő majom: Lehet, hogy csak rá akarják kenni. Azt monjdák, mindegy már neki úgyis meghótt. És persze így a beszélő majmok kedvükre zsidulhatnak. Milyen vilgában élünk, kérdem én?
:-)

Pop40 2015.03.26. 13:34:33

@beszélő majom: "Az is megvan mindenkinek, hogy a "demokratikus baloldal" nem kerül be a Parlamentbe a következő választáson?"

Amúgy mit szívsz, kiscsillag?

Nem tudom, feltűnt e, de a fideszes maffiádat többedik alkalommal verte nagyjából bucira a baloldal, még az echte jobbos veszprémi körzetben is.

Titeket elnézve, lehet, hogy mégse volt akkora baromság az a drogteszt, feltéve, ha bérkommentelőkre is kiterjesztik.:-)

Pop40 2015.03.26. 13:39:22

@beszélő majom: Fűűűű húúú akkor tuti zsidó volt, és akkor természetesen amcsi világösszeesküvés a dolog, amit a gyíkemberek hajtottak végre Soros pénzén.

Kihagytam valamit?

Azon a kérdésen túl, hogy: a féleszű fideszes-jobbikos vajon elaludni se tud este, ha aznap nem talált ki legalább 3 összeesküvésről vmi idióta elméletet? :-)

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2015.03.26. 14:10:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem kell rossz viszony az oroszokkal, csak maradjunk a szigorú üzleti alapokon semmi jó pofizás, és ne tegyünk olyan lépéseket amik kiszolgáltatottá tehetnek velük szembe. Legyen egy olyan kapcsolat amit bármikor kidobhatunk a fenébe ha nekünk úgy tetszik. Ne legyünk zsarolhatóak, mert az már egyáltalán nem érdeke z országnak. Tehát semmi barátkozás az üzlet az üzlet amíg mind két félnek előnyös de csak addig.

Oroszország mint hatalom soha nem volt a barátunk, annál többször az ellenségünk. Nem is lesznek soha a barátaink, bennük kihasználható új zsarolhatóvá tehető nyomoroncot látnak, nekem és a magyar lakosságnak erre nincs szükségünk ennyi.

A mostani sok oroszbarát embereke pont olyan vak mint az amerikai politikai vezetés élen Roosevelt-vel, Sztálinnal kapcsolatban. Ott is Churchillnek volt igaza, sajnos ezen mi nagy szívtunk. Oroszország olyan mint a kis faluban sápot szedő uzsorás. Rövid ideig úgy tűnik hű de rendese ember na de rövid idő múlva megláthatja az ember a valódi arcát.

Én azt nem értem mért nem látják ezt be a nagy oroszbarát jobbikosok.

Pop40 2015.03.26. 14:12:45

@♔bаtyu♔: " A nép egyre jobban utálja Orbánékat, de jól láthatóan semmiképp nem kellenek neki a ballibsik."

Igen, elvtárs, jól láthatóan. Az utóbbi 4-5 időközin (köztük a vérjobbos Veszprém) zsinórban jól láttuk ezt. :-DD

Pop40 2015.03.26. 14:14:39

@Nikosi: Így igaz.

"Én azt nem értem mért nem látják ezt be a nagy oroszbarát jobbikosok."

Mert őket, kgbélákon keresztül azért fizeti Moszkva, hogy ne lássák be.

Pop40 2015.03.26. 14:30:56

@beszélő majom: "Szerintem nem Európában akarnak kormányra kerülni, hanem Magyarországon. És nem hinném, hogy lenne bennük bármiféle belső megfelelési kényszer akár az USA, akár Izrael felé."

Ó, emiatt ne aggódj. Majd ha az eu nem utal több lóvét, és a kieső pénzt ezeknek a félidióta zsidózó "képviselőknek" kéne valahonnan összehozni, ez igen gyorsan meg fog változni. :-D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 14:32:21

@Maxvall a kloáka:

"itt az orosz politika súlyos elítéléséről beszélünk; nincs mit mentegetni és mosdatni azon, hogy Oroszország 1956, 1968, stb. után megint egy euróapi ország ellen követ el aggressziót, és éppen katonai-gazdasági erejénél fogva (meg azért is, mert annyira azért az anarchikus és korrupt ukrán elitet se sajnálják sokan), lényegében következmények nélkül megteheti."

Ezt most fordítsd le az USA-ra. Hány - igaz, nem európai - ország ellen követett el agressziót? Hány embertelen diktatúrát támogatott már? Hány - akár európai - országra van hatással nyomasztó gazdasági és politikai erejénél fogva?

Az USa ugyanúgy egy gátlástalan imperialista hatalom, mint a Szovjetunió volt.

Tudományos libsizmus 2015.03.26. 14:34:14

@Kéményen drogozó kisember:
Meg kell nézni, kinek írsz. A csávó egy nicktolvaj haverod.

Pop40 2015.03.26. 14:35:24

@Sexual Harassment Panda: Ebben az esetben a Jobbik lenne a világtörténelem leggyorsabban megbukó kormánya.:-D

De ettől nem félek, ott a görög Sziriza, azoknak is hatalmas pofája volt ellenzékben. Mióta kormányra kerültek, azóta valahogy kisebb lett.:-))))))

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 14:36:28

@Pop40: azthiszem a jobbik kormànyon teljesen màst tenne mint ellenzèkben mond.különben azonnali bukta.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 14:37:05

@Pop40: igen, pontosan.kb mintca sziriza.ùgy jàrnànak.

Tudományos libsizmus 2015.03.26. 14:37:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Pontosan. Az USA szépen benyomult a SZU által üresen hagyott térbe és átvette annak szerepét.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 14:39:01

@Pop40: ès tudod mit?Egy eu kilèpès se menne.Mert az alsòhangon is 3-4èv.
Addìg 6x bedőlünk.

Pop40 2015.03.26. 14:40:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az átlagembernek ebből egy dolog érdekes: melyik rendszer számára a szimpatikusabb.

Te a ruszki, vagy az amcsi rendszerben élnél szívesebben? Hányan mennek ki dolgozni és élni az amcsikhoz, és hányan a ruszkikhoz?

Azzal meg, hogy a cia mit csinál Afganisztánban, az átlagember majd foglalkozik akkor, ha itt már minden rendben. Ami nem holnap lesz.

Pop40 2015.03.26. 14:45:17

@Sexual Harassment Panda: Azonnal megbukna a Jobbik, ha ki akarna lépni az Eu-ból. Pláne, hogy lófaszt nem tudna letenni helyette, maximum 1-2 keleti diktatúrát, arra meg nincs ember, aki lecserélné az eut.

Paradox módon még Moszkva, a Jobbik gazdája sem erőltetné a kilépést, hisz neki is csak addig érdekes Mo, míg az Eun belül van.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 14:46:40

@Pop40: tulkèpp a jobbik pr6 megvalòsìthatatlan.
Ők tudjàk hogy ez megvalòsìthatatlan?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 14:52:14

@Pop40:

"Azzal meg, hogy a cia mit csinál Afganisztánban, az átlagember majd foglalkozik akkor, ha itt már minden rendben. Ami nem holnap lesz."

Az átlagembert az sem érdekli, mit csinál Oroszország Ukrajnában. Csak ugye a médiában megy a szájtépés Ukrajna miatt, az amerikaiak hasonló húzásairól meg mélyen hallgatnak.

Scagnetti 2015.03.26. 14:56:17

@Sexual Harassment Panda: Biztos van olyan, aki elhiszi, hogy megvalósítható. Amelyiknek van agya, az tudja, hogy nem. Viszont jól hangzik, mert bűnbakot kínál, ami a magyarnak rendkívül fontos, elhiteti a választóikkal, hogy a csóró csak azért csóró, mert elvették-ellopták a pénzét, és még véletlenül sem azért, mert ő maga baszta el az életét. Az ilyen szavazók már megjárták az MSZP-t, a Fideszt, most a Jobbik eteti meg velük ugyanazt a szart, csak megfelelve a körülményeknek, még demagógabb módon, mint elődei. És kajálják most is.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 15:02:13

@Scagnetti: a kurucon van olyan ember, aki valòban azt hiszi hogy le kell zàrni a hatàrokat, mert Mo èvszàzadok òta önellàtò.Komolyan.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.03.26. 15:12:47

@Pop40: Gondosan kussolsz azokról az időközikről , amiket a Fidesz nyert legutóbb..Másrészt 2018-ban hiába vernétek meg a Fideszt, ott lesz a Jobbik akivel nem tudtok összeállni..

HaCS 2015.03.26. 15:28:44

@Scagnetti:

" bűnbakot kínál, ami a magyarnak rendkívül fontos, elhiteti a választóikkal, hogy a csóró csak azért csóró, mert elvették-ellopták a pénzét, és még véletlenül sem azért, mert ő maga baszta el az életét. Az ilyen szavazók már megjárták az MSZP-t, a Fideszt, most a Jobbik eteti meg velük ugyanazt a szart "

A Jobbik programjától függetlenül:

Ebben az országban meglehetősen nagyszámú, egymástól minden szempontból teljesen független szavazó van, akik oldalaktól függetlenül vándorolnak pártról-pártra vélt vagy valós igazuk után (ti. elvették-ellopták a pénzét) gyakorlatilag két évtizede.
Titeket ez a tény egyáltalán nem gondolkoztat el? Szerintetek nem lenne érdemes megvizsgálni, hogy esetleg bizonyos kérdésekben nincs-e igazuk?

Tudományos libsizmus 2015.03.26. 15:40:48

A libsik már csak abban bízhatnak, hogy kormányra kerül a Jobbik és egy Majdan-típusú puccsal megbuktatják Brüsszel és Washington irányából. Ez az utolsó lehetőségük a hatalom közelébe kerülni.

Boka1 2015.03.26. 15:47:43

Kérdés, hogy a Jobbikot létrehozó és támogató szakszolgálatoknak mi a terve a párttal? Megtartani ellenzékben vagy koalícióra rakni valamelyik másik erővel. Tartok tőle, hogy ez nem itthon dől el. Szerintem Vonáék is csak a választások előtti hónapokban tudják meg, mi lesz a sorsuk.

nu pagagyí 2015.03.26. 16:01:23

@Tudományos libsizmus: Ti csak bábkormányt tudnátok alakítani, de ahhoz előbb be kell hívni az oroszokat.

Pop40 2015.03.26. 16:03:24

@Sexual Harassment Panda: Ha nem tudják, kormányon gyorsan rájönnének.:-)
Remélhetőleg nem kerül rá sor.
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha az sem érdekli, akkor innentől fogva visszakanyarodtunk a fő kérdéshez: Te a ruszki, vagy az amcsi rendszerben élnél szívesebben? Hányan mennek ki dolgozni és élni az amcsikhoz, és hányan a ruszkikhoz?
A ruszkikból a döntő többség számára bőven elég volt 50 év.
@A megvalósult amerikai ólom..: Nem nagyon rémlik ilyen, valami porfészek falutól eltekintve. Még a veszprémi körzetet is magabiztosan hozta a baloldal. Mire gondolsz?

A választási rendszer annyira erősen torzít a győztes irányába, hogy ha a baloldal kicsit is összeszedi magát, és erősebben nyer, már nem lesz szüksége a Jobbikra.
Ehhez bőven elég egy 40%-os baloldal, 30% fidesz és 30% jobbik mellett.

Éppen az lenne a mechanizmus, mint legutóbb a fidesznél, aki úgy alakított kétharmados kormányt, hogy kevesebb szavazatot kapott, mint 2006-ban.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 16:06:50

@Kéményen drogozó kisember:

" Lehet, hogy csak rá akarják kenni. Azt monjdák, mindegy már neki úgyis meghótt. "

Mit akarnak rákenni?

Ha a terroristának arab vezetékneve lett volna, mindenki a teljes arab világ porig bombázását követelné. De mivel a terroristának echte zsidó vezetékneve volt, így az az ukáz, hogy lassan gyászolni kell a szerencsétlen ideggyenge zsidót, aki végtelen elkeseredésében öngyilkos lett, és IGAZÁN nem tehet arról, hogy magával vitt a halálba 149 ártatlan embert.

A rákenős sztori az egy másik forgatókönyv volt!

Az úgy volt, hogy bement a tagbaszakadt, fekete ruhás, erősen kommandósnak tűnő valaki a Hebdo szerkesztőségébe, és lemészárolt mindenkit, akinek nem szóltak, hogy aznap ne menjen be.

Majd a mészárlást rákenték két cingár arab kölyökre, akiket a biztonság kedvéért agyon is lőttek, nehogy beszélhessenek.

A harmadik arab kölyök meg csak azért úszta meg, mert egy EGÉSZ ISKOLA tanúsította, hogy amikor a mészárlás történt, akkor ő nem ott volt, ahogy a "szemtanúk" állították, hanem többszáz (!) kilométerrel arrébb, az iskolapadban ült. Persze lehet, hogy azóta a harmadik gyereket is fejbe lőtték.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 16:14:11

@Pop40:

"Nem tudom, feltűnt e, de a fideszes maffiádat többedik alkalommal verte nagyjából bucira a baloldal, "

És az elmúlt 5 évben a két parlamenti, a két önkormányzati és az egy EP-képviselői ORSZÁGOS választásból hányat nyertek meg a marxista barátaid?

Tudományos libsizmus 2015.03.26. 16:17:01

@Pop40:
Két dologról mindig megfeledkeztek, amikor megszállottan hétharmadoztok.

1.) A Fidesz 2010-ben, a "demokratikus" választási rendszerben is kétharmadnyi mandátumhoz jutott a parlamentben.

2.) Ha 2014-ben a Külön-PM-MSZP vagy akárki elviszi az egyéni mandátumok 90%-át + kap 44%-ot listán, akkor most nekik van kétharmaduk, nem a Fidesznek.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 16:17:28

@Pop40:

"Majd ha az eu nem utal több lóvét"

Akkor befizetnünk se kell majd, tiszta haszon lesz.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 16:23:34

@beszélő majom: hàt ez nem ìgy van.Ha felfüggesztik a tàmogatàsokat akkor szvsz.A gazdasàgunk gyakorlatilag èletèbe eus forràsok ès piacok nèlkül.
Ùgy jàrnànk mint a sziriza.

Scagnetti 2015.03.26. 16:27:58

@HaCS: Elgondolkoztat, de többségében nem látom, hogy igazuk lenne. Inkább azt, hogy fogalmuk sincs a gazdaságról, politikáról, és sajnos nagyban érződik még a gondolkodásukon a szocializmus.

HaCS 2015.03.26. 16:28:21

@Sexual Harassment Panda:

Csak finoman kérdezem, hogy is járt a Sziriza?

Scagnetti 2015.03.26. 16:29:26

@Sexual Harassment Panda: Tudom. Szoktam én is olvasni időnként. És nem csak a kurucon, van ilyen a szélsőfideszesek között is.

Pop40 2015.03.26. 16:33:35

@beszélő majom: Nekem nincsenek marxista barátaim, elvtárs. Nem én nyalom habzó nyelvvel a ruszkik valagát, hanem te, meg a haverjaid.

"És az elmúlt 5 évben a két parlamenti, a két önkormányzati és az egy EP-képviselői ORSZÁGOS választásból hányat nyertek meg a marxista barátaid?"

Nem tudom, feltűnt e, hogy azóta az elvtársaid támogatottsága nagyjából lefeleződött.
Mellesleg mit gondolsz, melyik relevánsabb a következő választások tekintetében, egy mostani győzelem, vagy egy 5 évvel ezelőtti?:-DD

Vagy te télen is pólóban mész el hazulról, mert 6 hónapja még 30 fok volt?

Pop40 2015.03.26. 16:37:27

@beszélő majom: Az, tiszta haszon lesz, ha mindezek leállnak:
index.hu/kulfold/ep/2014/12/31/beruhazasok_adatok_eu-s/

Bár nyugtass meg, hogy annyira még te se vagy hülye, hogy azt hiszed, hogy annyit fizetünk be, mint amennyit kapunk?

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 16:42:41

@Boka1:

"Kérdés, hogy a Jobbikot létrehozó és támogató szakszolgálatoknak mi a terve a párttal?"

Kérdés, hogy a Bajnait, a Gyurcsányt, a Mesterházyt meg a többi libsit támogató "szakszolgálatok" leírták-e már veszteségnek a rájuk költött pénzt? :D

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 16:43:05

@HaCS: arra cèloztam, hogy ellenzèkben fröcsögtek hogy majd jòl ùjratàrgtalják a hitel feltèteleit, aztàn kormànyon el kezdtek kemènykedni, ès kb 2hèt mùlva csődbe mennek ha nincs megàllapodàs.
A jobbiknak sem lesz semmi mozgàstere egy szar gazdasàggal ami èletkèptelen az eus tàmogatàsok ès piacok nèlkül.
Ha akarjàk, az eu befagyassza a tàmogatàsokat, a friccek pl nem veszbek àt mondjuk 2èvig semmit.
Erre mi kilèpünk az eubòl, ami 3-4èv, addìgra règ àllamcsőd.

Pop40 2015.03.26. 16:44:11

@Tudományos libsizmus: "A Fidesz 2010-ben, a "demokratikus" választási rendszerben is kétharmadnyi mandátumhoz jutott a parlamentben."

Nincs "is", egyedül akkor jutott kétharmadnyi mandátumhoz. Utána már csak összecsalta magának. Tavaly pl kevesebb szavazatot kapott, mint 2006-ban.

A 2. pont igaz. A baloldal nem gyengén elkúrta 2014-et, amit még megbocsáthatatlanabbá tesz, hogy a világtörténelem legidiótább és legkorruptabb kormánya ellen kúrta el.
A szavazók meg most megeszik, amit főztek.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 16:44:12

@Pop40:

" hogy azt hiszed, hogy annyit fizetünk be, mint amennyit kapunk"

Összességében negatív számunkra a mérleg.

Sokkal többe van nekünk az, hogy a Nyugat seggét nyaljuk, mint amennyi hasznunk van belőle.

HaCS 2015.03.26. 16:45:14

@Scagnetti:

Egy gyári munkásnak, vagy bolti eladónak nem is hiszem, hogy a munkaköréhez tartozna a gazdaság vagy a politika. A nagyobb baj, hogy azok sem értenek hozzá, akiknek igenis az a munkakörük.

Azért azt nem árt tisztázni, hogy az ország gazdaságát nem azok tették tönkre, akiken aztán a port elverték.

Csak egy gondolat az elvették-ellopták vonalról. Az az állam, amely ezeket az embereket a Bokros-csomaggal sanyargatta, ugyanakkor ezzel egyidőben könnyedén lemondott több tízmillió liter HTO ill. gázolaj adójának különbözetéről.
Ezeket az ügyeket aztán titkosították, és a titkosítás feloldása azóta sem került szóba.

Több példát nem is sorolnék.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.26. 16:46:16

@Pop40:

"Nem tudom, feltűnt e, hogy azóta az elvtársaid támogatottsága nagyjából lefeleződött."

Nem tudom, feltűnt-e, hogy hogy a "demokratikus ellenzék" mindebből nem profitált semmit?

Scagnetti 2015.03.26. 16:47:08

@beszélő majom: "Összességében negatív számunkra a mérleg.

Sokkal többe van nekünk az, hogy a Nyugat seggét nyaljuk, mint amennyi hasznunk van belőle."

Ezt esetleg számokkal is tudod bizonyítani?

Pop40 2015.03.26. 16:53:25

@beszélő majom: Persze, hogyne.:-)
Sőt, a német adófizetők azért eu-tagok, hogy részesülhessenek Vitya sikereiben.
:-)))))

Tévedtem. Mégis lehetsz ekkora hülye.

Scagnetti 2015.03.26. 16:54:08

@HaCS: Első körben azt kellene végre felfognia a népnek, hogy kapitalizmus van. Ez hosszú folyamat, hiszen a lakosság többsége a szocializmusban nőtt fel, az egész életfelfogása azon alapul. És nehéz is úgy, hogy mindig akar legalább egy (de inkább több) politikai szervezet, amely megpróbálja a sötétségben tartani a népet, és elhitetni vele, hogy a gazdasági törvényszerűségeket is meg lehet kerülni. Vagyis könnyebb utat ígérnek, miközben olyan nincs.

Scagnetti 2015.03.26. 16:55:02

@Sexual Harassment Panda: Tisztában vagyok vele, még sosem kaptam rá választ, legfeljebb terelést. De makacs vagyok, próbálkozom. :)

HaCS 2015.03.26. 16:55:17

@Sexual Harassment Panda:

Nem nagyon szeretném részletezni, de azt a jelenlegi helyzetből te is láthatod, hogy amennyiben van bűnbak, és van média, ami ezt harsogja, addig a politikai hatalmat egy államcsőd esetén is meg lehet tartani. Sőt! Még akár egyesek malmára is hajthatja a vizet, hogy a mocskos zsidók...

Naugye!

Az az igazság, hogy a Szirizában ennél felelősségteljesebb emberek ülnek.
Nehéz lehet egy értelmes ember számára elképzelni, hogy léteznek emberek, akik a hatalomért egy államcsődöt is képesek bevállalni, pedig...

Pop40 2015.03.26. 16:56:11

@beszélő majom: Nem, ez tényleg nem tűnt fel, miután zsinórban nyertek vagy 5 időközit, köztük a vérjobbos Veszprémet, a legtöbb helyen kb 30%-kal többet kaptak, mint akárcsak fél éve.

Ha ez nem profitálás, mi lenne, ha profitálnának. :-DDDD

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 16:56:18

@HaCS: hogyan lenne az lehetsèges, hogy pl a jobbik becsœdöl ès mégis hatalmon marad?

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 16:58:26

@Scagnetti: de am az eu-s piacok fontosabbak, mèg a tàmogatàsoknàl is.
az is jobbikos agyrèm h a magyaroknak elege van az eubòl ès ki akarnak lèpni.
nem ìgy van.
egy kilèpèsre irànyulò nèpszavazàs elbukna.

HaCS 2015.03.26. 17:01:10

@Sexual Harassment Panda:

Nem a Jobbik csődöl be, hanem az állam, és ez nagy különbség.

Legfeljebb majd mai szóval élve "háborút" indítunk a mocskos zsidó kapitalista világ ellen. Vagy a nagy bajban kisegítenek orosz testvéreink. Van egy pár forgatókönyv.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 17:04:02

@HaCS: ès ez ilyen egyszerűen megy?Nem lesz felfordulàs?nem sìnyli meg az orszàg?visszalèpünk az időben 50èvet.

HaCS 2015.03.26. 17:07:43

@Scagnetti:

A nép csak azt fog(hat)ja fel, amit neki mondanak általa hitelesnek tartott személyek. Ha a saját tapasztalatai ennek ellentmondanak (pl. össze kell húzni a nadrágszíjat, hogy később jobb(!) legyen), akkor sokszor még úgy is nehéz.

Ebben vastagon van ám néhány rendszerváltás utáni megmondóembernek is felelőssége. Csak felelősséget ebben az országban felelős vezető az utóbbi húsz évben nem vállalt semmiért.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 17:10:06

@Pop40:

"Mellesleg mit gondolsz, melyik relevánsabb a következő választások tekintetében, egy mostani győzelem, vagy egy 5 évvel ezelőtti?:-DD"

Mellesleg mit gondolsz, melyik relevánsabb a következő választások tekintetében, egy mostani győzelem, vagy egy 3 évvel ezutáni?:-DD

Scagnetti 2015.03.26. 17:12:37

@HaCS: Benne. Természetesen benne van, erről is beszéltem feljebb. Mindig jön egy populista banda, aki hülyíti a népet. De azért csak a megmondóemberekre sem lehet tolni az egészet. Mert a nép egyszerű fia is rühelli a felelősségvállalást. Ezért tud jönni mindig egy újabb populista banda, mert igény van rá. Ezért megy olyan jól nálunk a bűnbakképzésen alapuló politika.

HaCS 2015.03.26. 17:13:28

@Sexual Harassment Panda:

"ès ez ilyen egyszerűen megy?Nem lesz felfordulàs?nem sìnyli meg az orszàg?visszalèpünk az időben 50èvet. "

Lehet felfordulás, és vissza is léphetünk az időben, de tisztázzunk valamit!

Te (mint értelmes polgár) az ország sorsáról beszélsz, én meg a JOBBIK (esetleges) sorsáról, ill. a politikai hatalom természetéről.

Mint írtam nehéz lehet ezt elképzelni, és mégis.
Észak-Koreában permanens államcsőd van kb 50 éve, mégis az van hatalmon, aki.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.26. 17:13:34

@Pop40:

"Utána már csak összecsalta magának. Tavaly pl kevesebb szavazatot kapott, mint 2006-ban."

Mi akadályozta meg a "demokratikus balt" abban, hogy jussanak kormányra annyi szavazattal, amennyivel a Fidesz? Az érvelésed ott üt vissza, hogy amilyen mértékben hangsúlyozod, hogy a Fidesz milyen kevés szavazattal került többségbe, olyan mértékben leírod kedvenc "demokratikus balodat" azáltal, hogy nekik még ennyi sem jött össze. :D

Scagnetti 2015.03.26. 17:13:40

@HaCS: És ez hiányzik nekünk?

HaCS 2015.03.26. 17:32:33

@Scagnetti:

Nem, egyáltalán nem hiányzik, csak sajnos az a nagy büdös helyzet, hogy a kormánypártunk most már tényleg annyira elrúgta a pöttyöst a saját(!) választóinál is, hogy népszerűségük zuhanását már a Századvég csodakutatásai sem tudják a szőnyeg alá seperni, és a szavazóik (tekintve a lejáratott baloldali pártokkal szembeni zsigeri gyűlöletet) választás híján szép sorban mind a Jobbik karjaiban kötnek ki. Mindeközben az egész másik térfél összesen nem tudott immáron öt éve egyetlen árva saját gondolatot (nemhogy koherens programot) sem felkínálni, amivel legalább a bizonytalanokat meg tudnák szólítani.

Igen sajnos kezd realitássá válni, hogy 2018-ban 70 év után újra szélsőjobboldali párt irányíthatja az országot. Ezt (és lehetséges kimeneteleit), nem árt számba venni, és amire lehet, arra felkészülni.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 17:35:57

@HaCS: ès mit tudsz felkèszülni?a lelèpèsen kìvül?

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 17:38:12

@HaCS: vagy esetleg menedèkjogot kèrhetsz Ausztriàban..

HaCS 2015.03.26. 17:42:49

@Sexual Harassment Panda:

A nagy dolgokban úgysem számít mit teszek, de például az egészen biztos, hogy a következő választások előtt(!) az összes megtakarításom kiveszem a pénzintézetekből, és váltom Eurora, aztán marad a párnacihában, esetleg nyitok egy számlát valahol külföldön, amíg le nem csendesednek dolgok.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.03.26. 17:43:10

@Pop40: Szatymaz, Abaújszántó, Karcag. Előbbi kettőben Fideszes polgármester nyert, utóbbiban fideszes önkormányzati képviselőt választottak nemrég.

"Ehhez bőven elég egy 40%-os baloldal, 30% fidesz és 30% jobbik mellett."

Ennél a felállásnál a baloldal 40 listás képviselőt szerezne, a Jobbik 30-at, és a Fidesz is 30-at. Tehát a baloldalnak legalább 60 körzetet kellene megszereznie egyéniben a százból..
Arról nem is beszélve, hogy ha tényleg akkorát erősödne a baloldal 2018-ig ahogy reméled (bár ezt nem tudom mire alapozod..), a Fidesz a Jobbik asszisztálásával még mindig megváltoztatja a választási törvényt.

HaCS 2015.03.26. 17:51:33

@Sexual Harassment Panda:

Ezt neked kell eldöntened!

Én itthon képzelem a saját jövőmet, de pl. ha ott tartanánk, hogy a család biztonsága kerül veszélybe egy percig nem haboznék.

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 17:58:53

@HaCS: èn jelenleg 1,5ève vok kint.
Most nyàron tervez (t)em hazamenni.
Kèrdès az, van reàlis esèlye a legrosszabb forgatòkönyvnek, ès jelent e előnyt ha akkor külföldön vok?

Pop40 2015.03.26. 18:00:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nyilván a 3 évvel ezutáni, csak ez nem tudom, hogy jön ide.
Akinek reagáltam, az feldobta, hogy a fidesz miket nyert meg 5 évvel ezelőtt. Erre válaszoltam, hogy az pont semmit nem számít most.
Jövőbeli választásokról szó se volt.

Pop40 2015.03.26. 18:06:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Talán olvasd el a 16:44:11-es kommentet, épp ezt írtam le benne.

Mellesleg a jelenlegi baloldal igen messze van attól, amit én a kedvencemnek neveznék. Annyiban van igazad, hogy ha választanom kell a maffia fidesz, az idióta náci ruszkibérenc jobbik, meg a balfasz, de legalább Európa-párti baloldal között, mindenképp az utóbbit választom.

Pop40 2015.03.26. 18:12:05

@A megvalósult amerikai ólom..: Szatymaz, Abaújszántó... Látod, ezekre a metropoliszokra nem gondoltam.:-)
Mindenesetre azért egy Veszprém talán kicsivel fajsúlyosabb:-)
(Persze ott is megeshet, hogy a 23 választókör 17-es bodegájában a fidesz nyert.
:-D

"Tehát a baloldalnak legalább 60 körzetet kellene megszereznie egyéniben a százból.."

Ha Veszprémet megszerezték, akkor ezzel nem lesz gond. Bp is gyakorlatilag csont nélkül az övék, ott a Jobbik nem is létezik.

Ha összefog a fidesz a jobbikkal, akkor valóban, átírhatják a választási törvényt. De akkor az isten nem mossa le a jobbikról, hogy a fideszmaffia szekerét tolja.

HaCS 2015.03.26. 18:14:45

@Sexual Harassment Panda:

Ha már van külföldön egy kialakult életed (szállás, munka, kapcsolatok, ottani tb szám stb.) az semmiképp sem hátrány.

A legrosszabb forgatókönyveknek (államcsőd, kilépés az EU-ból) egyébként én sem látom nagy esélyét. Annál azért szerintem nekik is több eszük van, de mindenképp elég cudar évek lesznek, ha tényleg befut a Jobbik.

Pop40 2015.03.26. 18:18:27

@Sexual Harassment Panda: Nem. De jól hangzik. Hülye jobbiknak annyi esze nem volt, hogy ne egy echte rácit indítson.:-D
Aztán néznek majd, mi lehetett a gond.

Mondjuk a balosoknak se sok eszük van: "Forrásaink meglepőnek nevezték, hogy az MSZP alig tart rendezvényt,"
Ezek tényleg mindent képesek elkúrni, amit csak lehet...

Szegény körzet, a birkamenet után megkapja még Vityát is...
:-DDDD

Sexual Harassment Panda 2015.03.26. 18:19:41

@HaCS: bocs, de egy eukilèpès sem ùgy megy, hogy 2018ban nyer a jobbik ès 19ben màr nem vagyunk tagok.
Az alsòhangon is 3-4èv.
Akik meg màr kint vannak azokat ùgy sem küldik csak ùgy haza.
Nem tudom mit kellene tennem.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.03.26. 19:46:43

@Pop40: Azt mindenestre jól mutatja, hogy közel sincs az ország egész területén olyan nagy ellenzéki hangulat, ahogy beállítjátok. Két kisvárosban Fideszes polgármester nyert, Karcagon pedig kormánypárti ök. képviselő. Hogyhogy nem fordult ellenük a közhangulat? Veszprémben pedig hozzá tartozik az igazsághoz, hogy a győztes neve mellett az állt, hogy "független",és nem sokkal nyert... Az igazi próba tapolcán lesz, ahol már Mszp-Dk színekben indult a baloldali jelölt.

"Ha Veszprémet megszerezték, akkor ezzel nem lesz gond. Bp is gyakorlatilag csont nélkül az övék, ott a Jobbik nem is létezik. " Nagyon optimista vagy, csak nehogy megint pofáraesés legyen a vége..Azt nem tudom, hogy mire alapozod. A szeptember óta tartó fideszes népszerűségvesztésből csa a Jobbik tudott profitálni, a baloldali tömb nem. Mikor lesz képes erre, ha az utóbbi több mint fél évben nem sikerült, hisz 1 év múlva majd megint jönnek a népszerű kormányintézkedések..

"De akkor az isten nem mossa le a jobbikról, hogy a fideszmaffia szekerét tolja." Akár az utolsó pillanatban is vissza lehet állítani a kétfordulós rendszert..

Scagnetti 2015.03.26. 22:00:46

@HaCS: "tekintve a lejáratott baloldali pártokkal szembeni zsigeri gyűlöletet) választás híján szép sorban mind a Jobbik karjaiban kötnek ki. "

Az ún. baloldalnak vége. Arra jó, hogy foglalja a helyet, amivel igazából többet segít a Fidesznek, mint amennyit kommunikációval árt neki. Nem csoda, hogy senki nem megy a közelükbe sem azokon kívül, akiknek eddig is elfogadhatók voltak. A 2010-es égés után képesek voltak ugyanazokkal az arcokkal kiállni egy újabb választásra. Szánalom.

De ez csak az egyik fele. A másik az, hogy ideológiailag a Fidesz jobb széle és a Jobbik között gyakorlatilag már nincs különbség. Ugyanaz a konteókkal terhelt zsidózó, cigányozó, nyugatellenes, ruszkibarát stílus dívik ott is, mint a Jobbikban. Könnyű az átjárás a két párt között, és lehet, hogy Viktor még megbánja, hogy engedte elcsúszni a Fideszt is túlságosan jobbra, ezzel sima utat biztosítva a szavazóinak Vonáékhoz.

"Mindeközben az egész másik térfél összesen nem tudott immáron öt éve egyetlen árva saját gondolatot (nemhogy koherens programot) sem felkínálni, amivel legalább a bizonytalanokat meg tudnák szólítani."

Több az öt évnél. Szerintem már több mint tíz éve semmi más programjuk nincs, csak az, hogy "fúj Orbán". Feri is csak dumált, és havonta állt elő új "programmal", de azokból sem lett semmi. Az utóbbi öt évben meg az MSZP gyakorlatilag eltűnt. Feri szektája sosem fog nagyobb tömegeket vonzani. Még a dögrováson levő MSZP szavazóit sem tudta megszerezni. Az Együtt Bajnai nélkül egy nulla. PM dettó. Ezek maximum akkor nyernének, ha a Fidesz és a Jobbik tábora is egymillió alá menne, de erre semmi esély.

"Igen sajnos kezd realitássá válni, hogy 2018-ban 70 év után újra szélsőjobboldali párt irányíthatja az országot. Ezt (és lehetséges kimeneteleit), nem árt számba venni, és amire lehet, arra felkészülni."

Kérdés, mekkora kárt okoz majd ez. Az Únióból talán nem viszik ki az országot, de befektetés ide nem fog jönni sokáig, és könnyen lehet, hogy úniós pénz se sok.

A baj az, hogy akiket a Jobbik pofára ejt (nyilván nem először történik velük ilyen), ebből sem fognak tanulni. Beszopják majd a következőtől is ugyanazt a dumát. Sok közülük már harmadszor hallja, és megint beveszi. Azt hiszi, ha egy új szájból hallja, akkor igazzá válik.

Pop40 2015.03.27. 03:52:04

@Sexual Harassment Panda: "Nem tudom mit kellene tennem."
Kár ezen aggódnod, szerintem ebből nem lesz semmi.

@A megvalósult amerikai ólom..: "Azt mindenestre jól mutatja, hogy közel sincs az ország egész területén olyan nagy ellenzéki hangulat, ahogy beállítjátok."

Aha. Veszprémben - ahol alig 1 éve a fidesz vmi 20-30%-ot vert a baloldalra - most a baloldal bő 10%-kal veri el a fideszt. Pesten meg 60%-ot kap, majdnem a dupláját, mint a fidesz meg a jobbik EGYÜTT.
De nincs kormányváltó hangulat, mert Bivalybasznád-Alsón még hisznek a fidesznek. :-D
Hát, te tudod. :-)

"Veszprémben pedig hozzá tartozik az igazsághoz, hogy a győztes neve mellett az állt, hogy "független"

Baromság. Kész egész végig azzal kampányolt, hogy ha ő nyer, kőkemény ellenzéki jelölt lesz, és bukik a fidesz kétharmada. Aki ezt nem tudta, az nem is akarta tudni.

"és nem sokkal nyert..."

Ja, egy laza 10%-kal, egy vérjobbos kerületben. :-DDDDD
Ahol Navracsics tavaly vmi 30%-kal előzött. Kész ehhez képest vmi 40%-ot javított - ha ez nem sok, milyen lett volna, ha sokkal nyer? :-DDD

"A szeptember óta tartó fideszes népszerűségvesztésből csa a Jobbik tudott profitálni, a baloldali tömb nem."

Aha. A Jobbik annyira profitált, hogy Veszprémben hozott 12(?)%-ot, Pesten meg vmi egyszámjegyű semmit. És ha minden igaz, Tapolcán is taknyol. Ez ám a profitálás.
A baloldali tömb meg - ami szerinted nem profitált - csont nélkül vitte a kőjobbos Veszprémet, a balos körzetben pedig majdnem a dupláját szerezte, mint a fidesz meg a jobbik együtt. Az előtte lévő időköziket szintén vitte.
Hát, én ezt enyhén szólva is erősödésnek látom, de biztos velem van a gond :-)

"hisz 1 év múlva majd megint jönnek a népszerű kormányintézkedések.."

Na és?
Ha ez így működne, hogy bármilyen kormány elkúrhat, ellophat bármit, mert ciklus végén majd hoz 1-2 népszerű intézkedést és nyer, akkor soha a világon sehol nem bukna meg kormány. :-D

"Akár az utolsó pillanatban is vissza lehet állítani a kétfordulós rendszert.."

Bármit lehet, de mindenhez kell a jobbik, és onnantól fogva az isten nem mossa le róluk, hogy összejátszanak a fidesszel.

Pop40 2015.03.27. 03:59:52

@Scagnetti: "A 2010-es égés után képesek voltak ugyanazokkal az arcokkal kiállni egy újabb választásra. Szánalom."

Már ne is haragudj, de Mo-n ez a győzelem tuti receptje. :-)
Nézd meg a fideszmaffiát. Taknyolt 2002-ben. Tökugyanaz a banda visszajött 2006-ban. Akkor is taknyolt. Erre szintén tökugyanaz a banda visszajött 2010-ben, mikor kétharmadot szereztek.
Szánalom? Lehet.
De akkor nem csak ők a szánalmasak, hanem a szavazók is.

Mellesleg a baloldalon SOKKAL, DE SOKKAL több az új arc, mint a fideszben.

"Feri is csak dumált, és havonta állt elő új "programmal", de azokból sem lett semmi."

Ez nem Feri hibája volt, hanem a szociké. Rájuk nagyon igaz, hogy ilyen haverokkal magad mögött nincs szükséged ellenségre. Fúrtak, amit értek, ha 30-an voltak, 60 felé mentek, ilyen körülmények között nincs az a reform, ami életképesen átültethető a gyakorlatba.

"Ezek maximum akkor nyernének, ha a Fidesz és a Jobbik tábora is egymillió alá menne, de erre semmi esély."

Soha ne mondd, hogy soha :-)
1 éve mennyi esélyt adtál volna rá, hogy pár hónap múlva Simicska nyilvánosan gecizi majd Vityát? :-D

Pop40 2015.03.27. 04:17:15

@Sexual Harassment Panda: Sőt, ha minden jól megy, mielőtt kormányra kerülhetne ez a náci csürhe, szét is esnek a p--csába. :-D

valasz.hu/itthon/terdre-kenyszeritettek-a-zsidok-a-jobbikot-szakadhat-a-part-es-a-szelsoseges-holdudvar-110940

Tudományos Iibsizmus 2015.03.27. 05:58:42

@A megvalósult amerikai ólom..: "Arról nem is beszélve, hogy ha tényleg akkorát erősödne a baloldal 2018-ig ahogy reméled (bár ezt nem tudom mire alapozod..), a Fidesz a Jobbik asszisztálásával még mindig megváltoztatja a választási törvényt. "

- Világos, ha vesztésre állnak megváltoztatják a választási törvényt. Stimmel.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.27. 06:39:15

@A megvalósult amerikai ólom..: "Arról nem is beszélve, hogy ha tényleg akkorát erősödne a baloldal 2018-ig ahogy reméled (bár ezt nem tudom mire alapozod..), a Fidesz a Jobbik asszisztálásával még mindig megváltoztatja a választási törvényt."

Ebben a mondatban benne van a lényeg. Az a baj, hogy neked a fidesz nem eszköz, hanem cél. Totál félreérted a dolgot, és ebből jönnek ki a commentjeid... feltételezve persze, hogy nem pénzért kommentelsz.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.27. 06:41:59

@beszélő majom: Szerintem te elmebeteg vagy. Vagy kikosarazott korábban valami zsidó csaj, az a bajod. :-) Picit túlságosan bele vagy pörögve ebbe a kérdésbe.

Scagnetti 2015.03.27. 09:30:31

@Pop40:

"Már ne is haragudj, de Mo-n ez a győzelem tuti receptje. :-)
Nézd meg a fideszmaffiát. Taknyolt 2002-ben. Tökugyanaz a banda visszajött 2006-ban. Akkor is taknyolt. Erre szintén tökugyanaz a banda visszajött 2010-ben, mikor kétharmadot szereztek.
Szánalom? Lehet.
De akkor nem csak ők a szánalmasak, hanem a szavazók is."

Csak van egy kis különbség. Akkor a Fidesz nem sokkal kapott ki, 2010-ben viszont a szocik nagyon. Viktorék még mondhatták, hogy nem sokon múlt, és ezt a szavazóik elfogadták. A szociknak viszont nagyon sokon múlt, és még most is sok kellene nekik, hogy egyáltalán egálra hozzák az állást.

"Mellesleg a baloldalon SOKKAL, DE SOKKAL több az új arc, mint a fideszben."

Lehet, de elöl csupa régi állt. A szavazó azokat nézi, nem a lista hetvennyolcadik helyét.

"Ez nem Feri hibája volt, hanem a szociké. Rájuk nagyon igaz, hogy ilyen haverokkal magad mögött nincs szükséged ellenségre. Fúrtak, amit értek, ha 30-an voltak, 60 felé mentek, ilyen körülmények között nincs az a reform, ami életképesen átültethető a gyakorlatba."

Azért az övé is. Felmérhette volna, hogy mire lehet képes ez a banda, mielőtt belevág az egészbe, de őt is jobban érdekelte, hogy miniszterelnök legyen, mint hogy mi jön utána. Az azért vicc, ha a miniszterelnök a megválasztása után néz boci szemekkel a pártjára, hogy "hát ti ezt nem akarjátok megszavazni?" Ezt illett volna előbb tisztázni, nem kormányzás alatt szarakodni velük.

"Soha ne mondd, hogy soha :-)
1 éve mennyi esélyt adtál volna rá, hogy pár hónap múlva Simicska nyilvánosan gecizi majd Vityát? :-D"

Nem sokat, de ez még mindig messze van attól, hogy a Fidesz ÉS a Jobbik tábora is egymillió alá menjen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.27. 10:21:27

@Scagnetti:

"Lehet, de elöl csupa régi állt. A szavazó azokat nézi, nem a lista hetvennyolcadik helyét."

Ez még hagyjkán, de kormányra kerülés után sem a lista 78. helyén lévő kerül befolyásos posztra.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.03.27. 21:17:17

@Pop40: Azt az alapvető hibát követed el most is hogy az egyediből általánosítasz. ( Erre már rákúrtatok egyszer a 2014 előtti időközik kapcsán..)
A Szonda legutóbbi felmérése szerint a kormánypárt országos népszerűsége a biztos szavazók között 37 %, míg ugyanez az arány a szociknál 19 %, a Dk-nál 7. 2014 előtt is ment a szöveg, hogy a közvéleménykutatók hülyeségeket mérnek, aztán csak nekik lett igazuk, nem azoknak akik egy-egy időközi győzelem után ostoba módon elhitték, hogy a baloldal labdába rúghat..
Arról sem veszel tudomást hogy a kormányzó erő népszerűsége a győztes választás utáni 1-2 évben éri el a minimumát, mert minden épeszű kormányzó erő ilyenkor lépi meg a népszerűtlen intézkedéseit, majd a választások előtti 1-2 évben elkezd népszerűsködni. Bizony, jön majd az újabb rezsicsöki, könnyítések, pénzosztás. Ezzel sem kalkulálsz.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.03.27. 21:23:29

@Kéményen drogozó kisember: Bárcsak fizetne valaki a kommentjeimért ! Hol lehet ilyesmire jelentkezni? Amit a választási törvényről írtam, az pedig politikai realitás lehet 3 év múlva. Már amennyiben valóban úgy megerősödik a baloldal, ahogy remélitek (bár ezt erősen kétlem). Mindenesetre ilyen esetben már a választások előtt körvonalazódni kezdene egy Jobbik -Fidesz koalíció lehetősége, ami már a választások alatt is realizálódna visszaléptetések formájában, amihez ismét kétfordulóssá kellene tenni a választást..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.27. 22:24:36

@A megvalósult amerikai ólom..: "amennyiben valóban úgy megerősödik a baloldal, ahogy remélitek"

Hol írtam én, hogy ilyet remélek? Mondd te beteg vagy? Ez valami fideszes betegség? Az összes fideszes nick 2 hozzászóláson belül elkezd engem baloldalizni, pedig rohadtul nem vagyok az. Nem is következik a hozzászólásaimból, hogy az lennék.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.03.28. 11:38:55

@Kéményen drogozó kisember: Feltehetek egy kérdést? Mit szeretnél, ki irányítsa az országot 2018 után??

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.28. 11:49:43

@A megvalósult amerikai ólom..: Miért kell erre 2015 márciusában válaszolnom? A választás gondolom valamikor 2018 tavaszán lesz.

Rudi Kató 2015.03.29. 19:53:05

A vona rabbi elvtárs a jobbikot kizárta a versenyből a tegnapi nyilatkozatával!
süti beállítások módosítása